воскресенье, 11 июня 2023 г.

Життя закінчується в один момент

Сьогодні до мене дійшла жахлива звістка - померла моя колега по роботі. 

Спочатку в мене був ступор, деякий час не міг зрозуміти, що я щойно прочитав у робочому телеграм-каналі. Як це взагалі може бути?

Її звали Маша. Я не скажу, що знав її добре, або тісно спілкувався. Наше знайомство відбулося значно пізніше мого переводу у їх команду. Якось я один обідав за столиком у офісі, поряд було багато вільних столів, але Маша підійшла до мого та спитала дозволу сісти поряд та просто почала розмову, так і познайомились. Вона розповіла про свій шлях у компанії, розпитувала про мене, з нею було дуже приємно та легко спілкуватись. Маша була дуже милою та розумною дівчиною з сильним характером, тобто людиною, яка звикла добиватись поставлених цілей.

Пізніше ми підписались один на одного у соцмережах. На світлинах вона частіше була одна, або з кішкою, часто подорожувала та мала свій стиль у одязі. 

Потім почалося повномасштабне вторгнення бридкої росії і наш офіс закрився, та ми почали працювати на віддаленому. 

Одного дня прийшло повідомлення у загальний чат, що Маша звільняється та дякую всім за роки роботи у компанії. Було прикро це чути, але це її вибір і вона вирішила рухатись далі. 

Ми з нею іноді переписувалися у інстаграмі, обговорювали спільні інтереси та реагували на світлини та сторіз один одного, на цьому й усе. 

А сьогодні я дізнаюсь, що її просто не стало, в один момент. Почав обмірковувати, що могло статися, можливо через війну, нажаль, в наш складний час це більш ніж можливо - загинути від ворожого обстрілу. Але ні.

У тому ж робочому чаті з'явилось повідомлення про те, що сім'я дівчини шукає кваліфікованого юриста, що мав успішні справи проти медичних закладів. Можливо у Маши були якісь проблеми зі здоров'ям, вона звернулась до лікаря і той провів невдалу операцію, що призвело до її смерті. Але це тільки мої припущення.

Дуже важко приймати той факт, що молода людина твого віку, з якою ти спілкувався, працював, слідкував у соціальних мережах - померла. І таких людей, що пішли з життя молодими, у моєму житті стає тільки більше. Звісно, найвагомішою причиною стала війна. Але також є знайомі, у яких були проблеми зі здоров'ям. 

Цінуйте життя, воно не лише коротке, воно дуже крихке. В одну мить воно може обірватися навіть у молодому тілі. 

Маша, спи спокійно..

Комментариев нет:

Отправить комментарий